Z inspiracji dramatem Büchnera powstało także oparte na tekście Cecki słuchowisko "Nuda to brak katastrof" zrealizowane jako mikrozamówienie dla Krytyki Politycznej (2021). Jesienią 2019 roku Jaremko stworzył spektakl-instalację w ramach projektu Teatru Studio "Daniel Buren i młodzi reżyserzy", w ramach którego troje początkujących reżyserów (a w zasadzie dwóch reżyserów i reżyserka) zostało zaproszonych przez dyrektorkę Studio Natalię Korczakowską do wyreżyserowania spektakli w dialogu z kompozycją scenograficzną autorstwa francuskiego artysty konceptualnego Daniela Burena. Propozycją Jaremki była "Chroma" – adaptacja eseju brytyjskiego reżysera i artysty Dereka Jarmana wydanego w 1994 roku pod tytułem "Chroma. Księga kolorów" i pisanego jako swego rodzaju pożegnanie z życiem (Jarman chorował na AIDS, a pisząc "Chromę…" – tekst o kolorach – tracił wzrok). Rozgrywająca się w przestrzeni foyer Teatru Studio "Chroma" określona została przez twórców jako "kosmiczna podróż w poszukiwaniu utopii".
W 2020 roku w ramach 16. Międzynarodowego Festiwalu Opowiadania wyreżyserował czytanie performatywne fragmentów dramatu "Błąd" Jakuba Żulczyka. Czytanie było efektem współpracy Festiwalu Opowiadania i Teatru Polskiego w Podziemiu. W tym samym roku Jaremko znalazł się w gronie czworga twórców i twórczyń teatralnych zaproszonych przez Nowy Teatr do stworzenia wideo-oprowadzania po swoim domu lub mieszkaniu. W ramach projektu "Dom. Muzeum artysty" zaprezentował wirtualną wycieczkę skupiającą się na przedmiotach – m.in. na brązowej futrzanej zabawce interaktywnej, albumie Witkacego, czy brokatowej piersiówce.
W maju 2021 roku powrócił do Studio, prezentując adaptację sytuującego się poza gatunkami tekstu "raj.potop", pierwszej części "Trylogii klimatycznej" austriackiego dramaturga Thomasa Köcka, którego styl porównywany jest niekiedy do stylu Elfriede Jelinek lub brutalisty Wernera Schwaba.
Źródła: encyklopediateatru.pl, papaya.rocks, teatrstudio.pl, adit.art.pl, dziennikteatralny.pl,