Niegdyś umieszczana w gronie "rokujących zdolnych", dziś jest jedną z najciekawszych aktorek teatralnych młodego pokolenia.
Urodzona w 1990 roku w Bielsku-Białej Frajczyk pierwsze artystyczne kroki stawiała w Krakowie. To tam w 2016 roku ukończyła Wydział Aktorski PWST (dziś AST), na który dostała się dopiero za trzecim razem. Wcześniej studiowała na krakowskich uczelniach edytorstwo i dziennikarstwo. Jako absolwentka szkoły teatralnej szybko dodała do swojego CV role w najważniejszych teatrach stolicy Małopolski. Wystąpiła w "Skowycie" w reżyserii Macieja Podstawnego w Łaźni Nowej oraz spektaklu "Kto wyciągnie kartę wisielca, a kto błazna?", czyli adaptacji "Króla Leara" autorstwa Pawła Miśkiewicza zrealizowanej w Teatrze im. Słowackiego. Rola we "Wrogu ludu" Jana Klaty na podstawie dramatu Henrika Ibsena zapoczątkowała jej przygodę z Narodowym Starym Teatrem im. Heleny Modrzejewskiej. Następnie pojawiła się m.in. w "Triumfie woli" duetu Strzępka/Demirski, hitowym "Weselu" Jana Klaty czy spektaklu Anny Karasińskiej "Wszystko zmyślone".
W 2018 roku przeprowadziła się do Warszawy i została etatową aktorką stołecznego TR. Tam współpracowała m.in. z młodymi reżyserkami: Gosią Wdowik i Klaudią Hartung-Wójciak. Obecność w zespole TR przyniosła Frajczyk także jedną z ciekawszych ról w jej dotychczasowej karierze: asystentki położnej w spektaklu "Cząstki kobiety" w reżyserii Kornéla Mundruczó, w którym zagrała niesamowicie przekonującą, realistyczną scenę przyjmowania porodu. Jak przyznawała w rozmowie z Witoldem Mrozkiem na łamach Dwutygodnika, występ w "Cząstkach kobiety" poprzedził "kolosalny research":
Zaprzyjaźniłam się z porodówką w Krakowie, znalazłam tam fantastyczne panie, które pozwalały mi na bardzo dużo, wszystko pokazywały i bardzo mi pomogły w różnych praktycznych rzeczach. [...] No i było też tysiąc filmów. Szok, co ludzie wrzucają do internetu. [...] To śmieszne, ale przyjeżdżając na spektakl, w ogóle nie mam wrażenia, jakbym przyjeżdżała do teatru, tylko jadę na poród.
Epizodyczna rola młodej położnej Ewy przyniosła aktorce Nagrodę Specjalną im. Ignacego Lewandowskiego w ramach 59. Kaliskich Spotkań Teatralnych. Docenione zostały także jej wcześniejsze role: we "Wrogu ludu" (wyróżnienie aktorskie za rolę Petry podczas LV Rzeszowskich Spotkań Teatralnych) i "Triumfie woli" (nagroda dla najlepszej aktorki za rolę w spektaklu podczas XXXVII Warszawskich spotkań teatralnych).
W Warszawie po raz kolejny spotkała się z Anną Karasińską – wystąpiła w jej "2118", przedstawieniu w ramach futurystycznego projektu w Nowym Teatrze. Przeprowadzka do Warszawy nie zerwała jej więzi z Krakowem – ponownie pojawiła się w krakowskich spektaklach Klaty ("Dług" w Teatrze Nowym Proxima) i Miśkiewicza ("Podróże Guliwera" w Starym Teatrze). Jak mówi, praktycznie "mieszka w pociągu", kursując między Warszawą i Krakowem ("mam swoich znajomych konduktorów", mówiła w Dwutygodniku).
W listopadzie 2019 roku zagrała w wyprodukowanym w Japonii spektaklu "Always coming home" na podstawie powieści Ursuli K. Le Guin w reżyserii Magdy Szpecht. Przedstawienie pokazane premierowo w ramach imprezy Festival/Tokyo było efektem współpracy festiwalu, TR Warszawa i Instytutu Adama Mickiewicza. Polska premiera planowana jest na marzec 2020.
Ma na koncie epizodyczne role filmowe m.in. w "Klerze" Wojciecha Smarzowskiego, wystąpiła także w kilku szkolnych etiudach. Większą, bo tytułową rolę przyniósł jej spektakl telewizyjny w reżyserii Justyny Łagowskiej pt. "Królewna Logorea i Niedźwiedź" zrealizowany w ramach projektu "Teatroteka Młodego Człowieka".
W 2018 roku została wyróżniona nagrodą Talent Trójki za "ważne role, za skalę oraz różnorodność środków aktorskich, za umiejętność błyskawicznego przeistaczania się na scenie z niewinnej dziewczynki w rozpustną kobietę i za… Pannę Młodą z >>Wesela<<". W 2019 roku otrzymała nominację do prestiżowego Paszportu Polityki w kategorii Teatr. Jedna z nominujących, Kalina Zalewska określiła Frajczyk jako "aktorkę o wielkiej sile wyrazu, widoczną dobrze nawet w epizodach".
Źródła: trwarszawa.pl, polityka.pl, e-teatr.pl, filmpolski.pl, dwutygodnik.com.