Majewska jest autorką koncepcji, muzyki i jedną z dwóch performerek (wspólnie z Ramoną Nagabczyńską) w performansie "Jeu de Massacre" poświęconym rytmice Emila Jacques-Dalcroza, powstałym na zamówienie Teatru Studio w ramach programu Plac Defilad. Nagabczyńska jest także reżyserką spektaklu tanecznego "Silzenzio!", w którym Majewska występuje jako jedna z czterech performerek oraz była odpowiedzialna za opracowanie partii wokalnych. Spektakl powstał w ramach drugiej edycji programu choreograficznego "Poszerzanie pola", realizowanego przez Nowy Teatr w Warszawie i Art Stations Foundation w Poznaniu. "Silenzio!" pokazywane było m.in. w Barcelonie (Teatro Lliure), Bolonii (Teatri di Vita) i podczas Festiwalu Boska Komedia 2021 (nagroda za reżyserię dla Ramony Nagabczyńskiej).
W 2024 r. w ramach projektu RE/MIXY: 50 lat Akademii Ruchu w Komunie Warszawa kuratorowanego przez Zofię Dworakowską, Tomasza Platę i Grzegorza Laszuka Majewska odpowiadała za koncepcję i muzykę performansu współtworzonego ze Zbigniewem Olkiewiczem, będącego remiksem spektaklu Akademii Ruchu pt. "Kartagina" z 1986 roku.
Od 2019 r. Majewska współtworzy projekt "Codex Subpartum" z Konradem Smoleńskim i Michałem Liberą, prezentowany w ramach cyklu kuratorskiego Daniela Muzyczuka "Prototypy" w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2019 r., a następnie w Marres House for Contemporary Culture w Maastricht w 2021, KM28 w Berlinie w 2021 r. i Latvian Center for Contemporary Art w Rydze w 2023 r. W ramach projektu prezentowane były kompozycje i partytury graficzne powstałe jako dźwiękowe reinterpretacje dzieł m.in Władysława Strzemińskiego, Wacława Szpakowskiego, Aliny Szapocznikow, Jospeha Beuysa, Davida Tudora, Susanne Treister, Mony Vatamanu i Boba Cobbinga. Jednocześnie Majewska kontynuuje pracę pedagogiczną na przecięciu dziedzin sztuk wizualnych i muzyki, m.in. prowadząc warsztaty "Voice in Visual Arts" w klasie rzeźby prof. Michaela Stevensona w Akademie der Bildenden Künste Nürnberg.
W 2015 roku artystka została nominowana do Paszportu Polityki w kategorii Muzyka Poważna, zaś w 2017 do nagrody Fryderyki w kategorii Płyta Roku – Muzyka Współczesna. Według magazynu Wysokie Obcasy jedna z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce w 2016 roku.