W krakowskiej siedzibie Fundacji Razem Pamoja Guzik i Górowska zrealizowały wystawę, happening i prezentację kolekcji. Pokazały też artystyczną, ekologiczną, zszytą nitkami książeczkę z tekstami i zdjęciami tkanin. Publikacja ma charakter edukacyjny. Dowiadujemy się z niej, że produkcja odzieży jest drugim najbardziej trującym przemysłem na świecie, że w 2018 roku zużyto cztery razy więcej ubrań niż pod koniec XX wieku, a jedno ubranie używamy średnio tylko przez trzy lata. Pamiętacie czasy, gdy nosiło się stroje po dziadkach i rodzicach? Szczególną uwagę artystki poświęciły Afryce, do której trafiają używane ubrania z Europy. Często są to rzeczy, które wyprodukowano w Afryce, następnie przewieziono je do Europy, by po krótkim użyciu odesłać je z powrotem. W książce What the eye doesn't see, the heart doesn't grieve over – tytuł jest angielskim odpowiednikiem przysłowia: "Czego oczy nie widzi, tego sercu nie żal" – znajdują się także porady dotyczące tego, jak etycznie kupować i jak dbać o ubrania, by starczały na dłużej i mniej szkodziły środowisku. Wystarczy np. rzadziej prać, nie prasować, prać w niższej temperaturze.
Projekt Górowskiej i Guzik zwraca uwagę na fundamentalną zmianę – kreatorzy i kreatorki mody coraz częściej namawiają nas do tego, byśmy kupowali mniej i bardziej świadomie, byśmy wybierali małe firmy zamiast wielkich, zachłannych, nieetycznie działających korporacji. Globalną projektantką, która przestrzega przed nadmierną konsumpcją, jest Brytyjka Vivienne Westwood, politycznie zaangażowana twórczyni mody punk i new romantic. Buy less, choose well, make it last (kupuj mniej, wybieraj dobrze, zrób to) to hasło, które Westwood powtarza w wywiadach i nadrukowuje na koszulkach.
Inne, lepsze haute couture