Urodził się w 1975 roku w stolicy Podlasia. Jest synem Andrzeja Dworakowskiego, scenografa i malarza, wieloletniego grafika Białostockiego Teatru Lalek. Pierwsze prace realizował w 1999 roku w stołecznym Teatrze Lalka ("Ale jajo" według tekstu Theodora Seussa Geisela) i Teatrze Banialuka w Bielsku-Białej (zespołowa reżyseria "Szopki don Cristobala" Federico Garcíi Lorki). Następnie reżyserował spektakle w najistotniejszych polskich instytucjach z kręgu teatrów lalkowych i skierowanych do młodego widza – m.in. w szczecińskim Teatrze Lalek "Pleciuga", Teatrze im. Hansa Christiana Andersena w Lublinie, Teatrze Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana w Będzinie, warszawskim Teatrze Guliwer, krakowskim Teatrze "Groteska", Teatrze Lalek Arlekin oraz Teatrze Lalki i Aktora "Pinokio" w Łodzi oraz wrocławskim Teatrze Lalek. Ale jego twórczość nie ogranicza się jedynie do przedstawień lalkowych. "Nie chciałbym być nazywany wyłącznie reżyserem teatru lalkowego, bo to nie do końca prawda. Uprawiam teatr formy, lalek, plastyczny. Nie używam lalek w każdym przedstawieniu", zaznaczał w 2011 roku w rozmowie dla "Gazety Wyborczej". Dworakowski stworzył także szereg przedstawień w teatrach, których repertuar kierowany jest do szerokiego (niekoniecznie młodszego) grona odbiorców: pracował m.in. we Wrocławskim Teatrze Pantomimy im. Henryka Tomaszewskiego, Instytucie Teatralnym i Teatrze Ochoty w Warszawie, Teatrze Chorea czy Narodowym Starym Teatrze w Krakowie. Sięga zarówno po teksty tworzone z myślą o młodszych odbiorcach, jak baśnie Andersena czy braci Grimm, klasyki powieści dziecięcej, jak "Pinokio", "Król Maciuś Pierwszy", "Czarnoksiężnik z krainy Oz" czy "Pippi Pończoszanka", ale także po teksty Brunona Schulza, Olgi Tokarczuk, Franza Kafki czy Miguela de Cervantesa. Na początku 2022 roku w Teatrze Dramatycznym w Kłajpedzie wyreżyserował pierwszy litewski przekład "Bajek robotów" Stanisława Lema. "Najważniejsza jest nie fabuła, ale metafora, którą chciał przekazać Stanisław Lem. W naszej opowieści robotyka to tylko kostium, który służy do pokazania człowieka", mówił Dworakowski. Litewska inscenizacja "Bajek robotów" była współorganizowana przez Instytut Adama Mickiewicza.