Kompozycje Klaudii Pasternak doczekały się szeregu wykonań na koncertach i festiwalach w kraju i za granicą, m.in.: na "Koncercie Młodych Talentów" w Filharmonii Narodowej w Warszawie (prawykonanie "Ave vere"); na Festiwalu "Schumannfest 2004" w Düsseldorfie, w Niemczech (prawykonanie "Fantazji na Temat Schumanna", w wykonaniu Notabu Ensamble); podczas Oregon Bach Festival Composer Symposium w Portland, w U.S.A (prawykonanie "Sancte Angele Dei", w wykonaniu Oregon Repertory Singers); na festiwalach chóralnych w Portland, Chicago i Florydzie, w U.S.A. (prawykonanie "Ave stella matutina", w wykonaniu Pacyfic Youth Choir); wielokrotnie w Studio Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie, w tym na koncercie z cyklu "Generacje Warszawskie" (prawykonanie "Devil’s elbow" w wykonaniu Kwartetu Śląskiego); w Akademii Muzycznej w Lucernie, w Szwajcarii (prawykonanie "Siedmiu Twarzy…", w wykonaniu Marii Gabryś); podczas XX Conversatorium Organowego w Legnicy; podczas IV Festiwalu Muzyki Pasyjnej i Paschalnej w Poznaniu; podczas VII Międzynarodowego Festiwalu Pieśni Sakralnej "Łapskie Te Deum"; na Arizona State University (prawykonanie "Jedenaście oddechów…" w wykonaniu Dariusza Samóla) oraz Northern Arizona University w U.S.A.; podczas I Ogólnopolskiego Konkursu "Ars Liturgica" w Toruniu; w Teatrze Muzycznym w Lublinie (prawykonanie "Tulę Cię do serca", 2010); na XXIV Gliwickich Spotkaniach Chóralnych w Gliwicach; podczas X Festiwalu Muzyki Współczesnej im. Witolda Lutosławskiego w Szczecinie; na Festiwalu Muzyki Współczesnej "Musikhost" podczas dni polskich w Danii (duńska premiera "Devil’s elbow" w wykonaniu Kwartetu Śląskiego, 2007); na Międzynarodowym Festiwalu "Musica Sacra" w Częstochowie; podczas VI Europejskich Spotkań Chóralnych w Warszawie; na VIII Międzynarodowym Konkursie Chóralnym w Republice Słoweńskiej; podczas Koncertu Wielkopostnego w Teatrze Wielkim w Warszawie; podczas koncertu "Polska Muzyka Współczesna" w Filharmonii Narodowej, w Warszawie; na koncercie Koła Młodych ZKP, towarzyszącemu festiwalowi "Warszawska Jesień" (prawykonanie "Trans.For.My.Emptiness" w wykonaniu Pawła Wróbla, 2008); na koncercie chóralnym w Kyoto, w Japonii (japońska premiera "Sancte Angele Dei", w wykonaniu Ensamble Academy Kyoto, 2009); na koncercie Oddziału Warszawskiego Związku Kompozytorów Polskich z cyklu "Muzyczne pory roku – Jesień" (prawykonanie "Kayo", 2012), na koncercie chóralnym w Göteborgu, w Szwecji (szwedzka premiera "Sancte Angele Dei", w wykonaniu Vocal Art Ensamble, 2014).
Współpracowała z Programem 2 Telewizji Publicznej, jej nagrania emitowane były przez Telewizję Publiczną, Program II Polskiego Radia, Bis Polskie Radio, Radio Kampus, Radio w Hamburgu, Radio w Danii, a także wydane na płytach przez Pacific Youth Choir, Chór Musica Viva, Ensemble Academy Kyoto i wydawnictwo Acte Préalable. W 2008 zasiadła w jury muzycznej edycji programu "Dolina Kreatywna".
Jako dyrygentka współpracowała z Baden Sinfoniettą (2003), Filharmonią Częstochowską (2005), Filharmonią Narodową (2005), Filharmonią Podlaską (2006). W sezonie 2007/2008 pracowała z Teatrem Muzycznym w Lublinie przygotowując premierę opery "La Traviata'' w reżyserii Waldemara Zawodzińskiego i Janiny Niesobskiej, z Joanną Woś w roli głównej; dyrygowała spektaklami, m.in.: "Ptasznik z Tyrolu'', "Skrzypek na dachu", "Zemsta nietoperza'' oraz współprowadziła Koncert Jubileuszowy z okazji 60-lecia Teatru Muzycznego, do którego napisała uwerturę pt.: "Opertura" inaugurującą koncert. W sezonie 2008/2009 współpracowała z Mazowieckim Teatrem Muzycznym "Operetka", gdzie prowadziła koncerty oraz spektakle, m.in.: "Zemstę nietoperza" z udziałem Daniela Olbrychskiego; była także autorką aranżacji jazzowej utworu "Orfeum", na głos żeński i orkiestrę, do spektaklu "Hrabina Marica", w wykonaniu Grażyny Szapołowskiej. W roku 2009 nawiązała współpracę asystencką z Teatrem Wielkim w Łodzi przy przygotowaniu opery "Wolny strzelec" .