Ma na swoim koncie kilka autorskich albumów, ilustracje muzyczne do poezji i prozy, muzykę teatralną i filmową oraz słuchowiska. Współpracuje z muzykami, choreografami, artystami tworzącymi nowe media i performerami, a także z malarzami, poetami, pisarzami. Jest jednym z kuratorów Festiwalu C3 – Club Contemporary Classical oraz członkiem Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej.
W latach 1997-2003 pracował w toruńskiej Studenckiej Rozgłośni Sfera. Eksperymentując z elektronicznie generowanymi dźwiękami, stworzył wiele audycji, w których przede wszystkim ilustrował recytacje zaprzyjaźnionych poetów. Okazjonalnie występował także na żywo, głównie przy okazji wieczorów poetyckich i spotkań autorskich. Okres ten dokumentują wydane własnym sumptem płyty CDR "Wiersze zmieszane" i "Rocznik dźwiękowy".
W 2002 roku rozpoczął współpracę z poetką i wokalistką Miłką Malzahn, nagrywając wydaną w 2004 płytę "Mapa". Również w tym roku nakładem znanej niezależnej wytwórni Gusstaff Records ukazał się solowy debiut Jacaszka "Lo-Fi Stories". Płyta łączyła elektronicznie przetworzone brzmienia instrumentów (na jej potrzeby Jacaszek sam zagrał na gitarze, skrzypcach oraz instrumentach perkusyjnych) z syntezatorami oraz samplami z winylowych płyt, przede wszystkim bajek i słuchowisk dla dzieci. Powstała całość spójna, oryginalna, równie ulotna i oniryczna, co pełna absurdalnego humoru.
W 2005 roku Jacaszek zrealizował na zamówienie Radia Copernicus projekt "Lem Konzept" – rodzaj słuchowiska ilustrującego "Bajki robotów" Stanisława Lema. Także w tym roku ukazał się "Sequel" – drugi album nagrany z Miłką Malzahn, zawierający zaskakująco przebojowe, delikatne piosenki oparte na zdecydowanych, elektronicznych rytmach.
W 2006 rozpoczął współpracę ze Stefanem Wesołowskim, skrzypkiem, autorem aranżacji smyczkowych i kompozytorem muzyki liturgicznej. Po dwuletniej pracy w 2008 roku ukazał się album CD i DVD "Kompleta", zawierający utwór na kwartet smyczkowy, dwa głosy i elektronikę, oparty na tekście modlitwy brewiarzowej. Nieco wcześniej (wiosna 2008) Wesołowski zaaranżował partie smyczków na solowej płycie Jacaszka "Treny". Płyta oparta na elektronicznie zmienionych brzmieniach klasycznych instrumentów akustycznych przyniosła muzykę pełną piękna i skupienia, oszczędną i wykorzystującą ciszę jako integralny element. Wydana równocześnie przez krajową Gusstaff Records i prestiżową norweską oficynę Miasmah, płyta zdobyła światowy rozgłos i uznanie, znajdując miejsce w wielu zestawieniach najlepszych albumów roku 2008.