Z osadzonymi w Krzywańcu stworzyła także spektakl "Maria K." inspirowany biografią transpłciowego poety Piotra Własta urodzonego jako Maria Komornicka oraz "Wiera Gra" bazujący na historii żydowskiej piosenkarki i aktorki Wiery Gran. W 2019 i 2020 roku Bresler razem z grupą współpracowniczek i współpracowników w ramach prowadzonego przez Instytut Teatralny programu "Lato w Teatrze" zrealizowała projekty łączące mieszkanki zakładu w Krzywańcu z ich dziećmi. Nawet pandemia nie pokrzyżowała planów na integrację w ramach "Lata w Teatrze" – Bresler razem ze swoim zespołem wpadła na pomysł, by stworzyć – jak samo to określiła – "wersję korespondencyjno-zdalno-objazdową".
Bresler podkreśla, jak ważne jest, by nie tylko zdjąć z osadzonych odium wykluczenia, ale i przekazać im część sprawczości w ramach procesu ponownej integracji ze społeczeństwem. W tym kontekście niezwykle istotną rolę odegrać może planowane Centrum Sztuki Osadzonych, które powstać ma w w jednym z budynków na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu. W Centrum odpowiedzialność za różne aspekty funkcjonowania placówki – nie tylko te ściśle artystyczne – przejąć mieliby sami osadzeni i osadzone. Sztuka, skupiając przecież nie tylko artystów, ale i pracowników technicznych, stałaby się przestrzenią zmiany, inkubatorem nowych umiejętności.
Bresler była nominowana do wrocławskiej nagrody kulturalnej WARTO przyznawanej przez Gazetę Wyborczą (2019), znalazła się także wśród 30 Kreatywnych Wrocławia (2018) oraz została Stypendystką Prezydenta Wrocławia (2020). W 2019 roku jej wystąpienie pt. "Zbrodnia a kara. Teatr, który burzy mury i zdejmuje maski" znalazło się w programie konferencji TEDx zorganizowanego na Politechnice Wrocławskiej.
Źródła: wroclaw.pl, grotowski-institute.pl, A. Bresler ">>Odkluczanie" i "Kobietostan<<. Kolektywny charakter pracy teatralnej osób pozbawionych wolności", cargocollective.com/gappadtheatre. Czerwiec 2020.