W 2014 roku Pągowski wziął udział w wystawie "Designing Polska – Design in Poland", która zaprezentowała prace najlepszych polskich ilustratorów i grafików. Ekspozycja, współorganizowana przez Instytut Adama Mickiewicza, odbyła się podczas 12. edycji najbardziej prestiżowego wydarzenia z dziedziny designu: London Design Festival. Do udzialu w wystawie, trwającej cztery dni, zaproszono najbardziej znanych polskich twórców m.in. Filipa Pągowskiego, Agatę Endo Nowicką, Studio Noviki czy Anię Kuczyńską. Prace tych twórców złożyły się na kompleksowy obraz współczesnej Polski, która ciągle się zmienia.
Zwiedzający wystawę mieli okazję zaobserwować jak polska autoekspresja łączy się ze sztuką użytkową. Oprócz przeglądu portfolio najlepszych grafików, ekspozycja podzielona została na następujące sekcje: projektowanie książek, książka dziecięca, magazyny i self-publishing, plakaty oraz wybrane projekty modowe, w których grafika i ilustracja odgrywają kluczową rolę. Wystawa otworzyła się w Tent London.
W 2015 roku Filip Pągowski stworzył wzór dla butów ogólnoświatowej firmy obuwniczej Ash. Grafik opisał swój projekt w następujący sposób:
Chciałem, aby [buty] były ciekawe wizualnie, ale także zaskakujące, dlatego przy pomocy kolorów i grafiki, opracowałem ich artystyczny wygląd. Pomyślałem, że »Tweed« dobrze przełoży się na tenisówki, podobał mi się pomysł grania z różnymi elementami składającymi się na wzór jak jodełka. Natomiast projekt »Płomień« jest bardziej graficzny – ma biały, żółty i czerwony oraz większe elementy.
Na początku 2016 roku Drake – raper pochodzący z Toronto – wydał nowy singiel zatytułowany "Summer Sixteen" z okładką autorstwa Pągowskiego. Tego samego roku, na fali ogólnoświatowej manii, Commes des Garçons wypuściło zestaw autorskich emotikonek. Filip Pągowski zaprojektował 24 emotikony z logiem PLAY w świątecznych odsłonach i nie tylko. Serduszka ściągnąć można było jako dodatek do imessage dla iPhone'a. Kolejnym głośnym projektem artysty była kolekcja koszulek wychodząca w ramach kolaboracji Nike i NBA w 2017 roku. Pągowski stworzył nowe logo dla każdego z 30 grających w amerykańskiego lidze koszykarskiej zespołów. Następnie grafiki pojawiły się jako ilustracje limitowanej edycji koszulek Nike. Podczas tworzenia emblematów, Pągowskiemu zależało, by każdy z nich nawiązywał zarówno do oryginalnych logotypów drużyn oraz miejsc i rzeczy z nimi kojarzonych. I tak właśnie na koszulce Dallas Mavericks pojawił się kowboj podobny do tych ze starych plakatów filmowych, a Denver Nuggets Pągowski potraktował bardzo dosłownie i przedstawił za pomocą smażonych kawałków kurczaka. Dwa lata później grafik został zaproszony do współpracy przez markę Samsonite, by przywrócić kultowy już model aluminiowej walizki wzbogacony o rysunki Pągowskiego imitujące naklejki.
W 2019 roku Ikea wypuściła krótkoterminową kolekcję dywanów w ramach piątej już edycji projektu ART EVENT. Tym razem szwedzka sieć sklepów meblarskich postawiła na ręcznie wykonywane dywany, zaprojektowane przez ośmioro najciekawszych projektantów na świecie w tym Filipa Pągowskiego i Virgila Abloha – głównego projektanta Louis Vuitton i Off White. Te utkane dzieła sztuki to połączenie awangardowej mody i nowoczesnego designu. Pągowski postawił na minimalizm, projektując czarno-białe, powtarzające się wzory ułożone w specyficzną kratkę.
Do projektu zaproszono kilku twórców z całego świata. W moim wypadku praca wymagała dużo prób i korekt, bo projektowałem dywan, który miał być wykonany tradycyjną techniką używaną na Bliskim Wschodzie. Jak zawsze zacząłem od pracy na papierze, potem zeskanowałem rysunek – w komputerze dużo łatwiej zrobić poprawki i tworzyć różne wersje. Okazało się jednak, że komputerowy projekt nie sprawdza się w realiach manufaktury w Indiach, gdzie dywany tka się według techniki, która prawdopodobnie ma kilka tysięcy lat! W związku z tym przeprowadzaliśmy rewizje projektu, co było dla mnie bardzo ciekawe. Sporo nauczyłem się w trakcie tej pracy, jako że w tym przypadku technika bardzo dużo dyktuje. Finalnie wyszło ok. Wiem, że IKEA była bardzo zadowolona. Dla mnie też była to bardzo przyjemna współpraca. W zeszłym roku przyjechali do mnie, by nakręcić film – chodziliśmy po Warszawie, byli bardzo ciekawi mnie i miasta, mojego życia i dorastania w Polsce. To fajne, że dla takiego potentata, jak IKEA, element ludzki jest tak ważny – opowiada Pągowski w wywiadzie dla magazynu "Design Alive".