Tematem wystawy były związki między Polską a Indiami począwszy od wizyty pierwszego premiera Indii, Jawaharlala Nehru, w Warszawie w 1955 roku i podpisania umowy o współpracy ekonomiczno-kulturalnej, aż do początku lat 90-tych XX wieku, kiedy oba kraje zliberalizowały swoje rynki.
Projekt był zmodyfikowaną, przystosowaną do lokalnego kontekstu wersją ekspozycji "Sklep polsko-indyjski", prezentowanej w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie od 14 czerwca do 10 września 2017 roku. Nawiązywał też do wykładu performatywnego pod tytułem "Indyjska szkoła polskiego kapitalizmu" (Indian School of Polish Capitalism), wygłoszonego przez kuratorów 21 stycznia 2017 w Nehru Cultural Centre w ramach Pune Biennale. Ekspozycja zawierała nie tyle prace artystyczne, co przede wszystkim historyczne obiekty, zdjęcia, archiwalne i nowe nagrania video, a także książki, czasopisma, karykatury, reklamy, mapy, makiety architektoniczne. W ten sposób indyjska edycja wystawy pokazywała ślady, które pozostawiły w przestrzeni kontakty handlowe między oboma krajami. Wśród tych "estetycznych odcisków palców" znalałzy się między innymi charakterystyczne zestawy kryształów przywożone do Indii przez Polaków. Tytuł wystawy nawiązywał natomiast do hotelu Prince Polonia w New Delhi, który stanowił swoiste centrum operacyjne nieoficjalnej polsko-indyjskiej wymiany handlowej na przełomie lat 80-tych i 90-tych.