W latach 2004-06 była dziennikarką w łódzkiej redakcji "Gazety Wyborczej". W 2006 roku została dyrektorem Łódź Biennale 2006 (II edycja Międzynarodowego Biennale Sztuki), a rok później stworzyła pierwszy festiwal designu i architektury w Polsce – Łódź Design, którego także była dyrektorem. Wykładowczyni historii sztuki i upowszechnienia kultury w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (2007-10). Autorka tekstów krytycznych publikowanych w specjalistycznych magazynach o sztuce i kulturze: "Obiegu", "Arteonie" i "Kresach".
Od 2008 r. była wicedyrektorem największej instytucji poświęconej sztuce nowoczesnej w Polsce – Muzeum Sztuki w Łodzi. W 2014 wygrała konkurs na dyrektora Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie.
"(…) można powiedzieć, że jestem warszawianką z Łodzi. Moja rodzina jest związana z miastem od XVIII wieku. Dziadkowie mieszkali z dziećmi na Żoliborzu do końca powstania, później wynieśli się do Łodzi, gdzie urodziła się moja mama. Jestem wychowana w bardzo emocjonalnym stosunku do tego miasta. (…) Można powiedzieć, że to nie przeprowadzka, ale powrót do Warszawy" – opowiada w rozmowie z Anną Szawiel w "Gazecie Wyborczej".
Jest kuratorką wystaw, m.in. "C.D.N." w ramach Festiwalu Dialogu Czterech Kultur w 2008 oraz "Korespondencje. Sztuka nowoczesna i uniwersalizm" w Muzeum Sztuki w Łodzi (wraz z Jarosławem Lubiakiem).
O zmianach, które planowała wprowadzić w Zamku Ujazdowskim, opowiadała w rozmowie z Małgorzatą Piwowar z "Rzeczpospolitej":
"Jednym z priorytetów musi być wprowadzenie CSW w obieg międzynarodowy. Ale tak naprawdę planowane zmiany są raczej odwołaniem się ze współczesnej perspektywy do najlepszych tradycji i czasów, kiedy CSW kształtowało dyskurs o sztuce, proponowało interpretacje nie tylko sztuki, ale też całej współczesnej kultury. Ważne dla mnie jest także odwoływanie się do myślenia Wojciecha Krukowskiego o CSW jako o przestrzeni, w której jest miejsce na sztuki wizualne oraz szeroko pojęte sztuki performatywne: teatr, taniec i dźwięk" – mówi. "Jednym z głównych punktów zaproponowanego przez mnie programu dla CSW jest stworzenie miejsca konfrontacji z globalizacją, która jest naszą współczesną rzeczywistością. I tym, mam nadzieję, będziemy się różnili od innych tego typu polskich instytucji kultury."
Źródła: wyborcza.pl, rp.pl, mat. własne, oprac. AS, 4.02.2015