Współpracowała z Estradą Kameralną Filharmonii Narodowej i Warszawskim Towarzystwem Muzycznym. Jako klawesynistka kształciła się u Urszuli Bartkiewicz. Brała udział w licznych kursach mistrzowskich w kraju i za granicą, pracując pod kierunkiem wybitnych pianistów i klawesynistów, jak Tatiana Szebanowa i Ryszard Bakst (Duszniki, fortepian), Laszlo Simon i Paul Badura-Skoda (Warszawa, fortepian), Nicholas Parle i Liliana Stawarz (Wilanów, klawesyn), Joos van Immerseel, Christine Verheelst, Claire Chevalier (Antwerpia, klawesyn), Robert Kohnen (Spa, klawesyn), Johann Sonnleitner (Innsbruck, klawesyn).
Pracuje w Zakładzie Chóralistyki Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz prowadzi klasę fortepianu w Instytucie Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Od 1985 r. współpracuje z Filharmonią Lubelską.
W 1994 r założyła Trio Lublin Baroque z flecistą Lechem Szostem i wiolonczelistką Marią Błaszczak-Szost. Zespół brał udział w cyklu "Le Concert des Nations" organizowanym przez Stowarzyszenie Pro Musica Antiqua oraz wystąpił na festiwalach Lublin - Muzyka, Zabytki, Plastyka i Tempus Paschale. Jako solistka i kameralistka często uczestniczy w uroczystych koncertach okolicznościowych, organizowanych w obiektach zabytkowych Lublina i regionu.
Współpracuje z wybitnymi polskimi śpiewakami, jak Olga Pasiecznik, Iwona Sawulska, Piotr Kusiewicz, Piotr Łykowski i Leszek Świdziński.
Dokonała licznych nagrań radiowych i telewizyjnych, poświęconych muzyce baroku, nagrała trzy płyty CD.
Opracowanie redakcyjne na podstawie materiałów nadesłanych, grudzień 2002