Kompozytorka, urodzona 26 maja 1956 we Wrocławiu.
W latach 1975-81 studiowała kompozycję pod kierunkiem Zygmunta Herembeszty w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej we Wrocławiu. Ponadto brała udział w letnich warsztatach muzycznych: w Olsztynie (1978), Wenecji koło Bydgoszczy (1979), Wzdowie (1981), a także w warsztatach kompozytorskich Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą (1983).
Jest laureatką konkursów kompozytorskich: w 1977 otrzymała II nagrodę za kantatę Cynizm na zespół wokalno-instrumentalny (1977) na Konkursie Kompozytorskim "Forum Młodych" w Krakowie, w 1978 - wyróżnienie za kantatę W drugiej połowie XX wieku (wersja I) na zespół wokalno-instrumentalny (1978) na Konkursie Kompozytorskim "Młodzi Muzycy Młodemu Miastu" w Stalowej Woli, a w 1990 - wyróżnienie za Sonatę na skrzypce solo (1981-82) na Konkursie Kompozytorskim we Wrocławiu.
Jej utwory były wykonywane na festiwalach muzyki współczesnej, m.in. w ramach "Musica Polonica Nova" we Wrocławiu, Poznańskiej Wiosny Muzycznej, "Warszawskiej Jesieni", Festiwalu "Młodzi Muzycy Młodemu Miastu" w Stalowej Woli, Dni Muzyki Ryszarda Bukowskiego we Wrocławiu, koncertów organizowanych przez Wrocławski Oddział Związku Kompozytorów Polskich oraz na monograficznym koncercie kompozytorskim zorganizowanym we Wrocławiu w 1997.
Ważniejsze kompozycje:
- Cynizm, kantata na zespół wokalno-instrumentalny (1977)
- Fantazja na skrzypce solo (1977)
- W drugiej połowie XX wieku [wersja I], kantata na zespół wokalno-instrumentalny (1978)
- Barbaro na orkiestrę symfoniczną (1978-79)
- Duet na flet i wiolonczelę (1979)
- W drugiej połowie XX wieku [wersja II] kantata na chór i zespół instrumentalny (1979-80)
- Ma granice nieskończony, kantata na baryton, chór mieszany i orkiestrę (1980-81)
- Sonata na skrzypce solo (1981-82)
- Jego Dostojność Pan Kot, trzy grymaski na harfę solo (1983)
- Introdukcja i allegro na gitarę solo (1983)
- Trio na trąbkę, saksofon tenorowy i puzon (1984)
- Flegot na flet i fagot (1986)
- Harax na fortepian i dwie duże perkusje (1988)
- Inquieto na orkiestrę kameralną (1989-90)
- Con moto na smyczki (1990-91)
- Kaprys na skrzypce solo (1991)
- Jak słońce o zachodzie wschodziło na śpiewających aktorów i syntezator (1993)
- Czarodziejskie knedle na śpiewających aktorów i syntezator (1994)
- Jak się kochają w niższych sferach na syntezator (1994)
- Trio smyczkowe (1994)
- Rudy Dżil i jego pies na śpiewających aktorów i syntezator (1995)
- Piekło muzyków na skrzypce i syntezator (1995)
- Letnia improwizacja na skrzypce solo (1996)
- Constans na fortepian solo (1996)
- Kilka myśli na klarnet, saksofon altowy, trąbkę i puzon (1996-97)
- Utwór jesienny na wiolonczelę, fortepian, klarnet i puzon (1997)
- Frazy dla Zbyszka na altówkę solo z udziałem kotłów i marimbafonu (1998)
- Poco a poco na smyczki (1998)
- Poemat na orkiestrę smyczkową (1998-99)
- A Returning Quint na orkiestrę smyczkową (1999-2000)
- Granie na nosie na klarnet B muta in A (2000)
- Akord zawieszony na dwa fortepiany (2001)
- Agitato determinato na marimbę solo (2002)
- In An Undertone na skrzypce, wiolonczelę, fortepian i klarnet (2004)
Autor: Małgorzata Kosińska, Polskie Centrum Informacji Muzycznej, Związek Kompozytorów Polskich, styczeń 2006, aktualizacja: listopad 2008