Od 2009 Radziszewski realizuje film dokumentalny "Kisieland", zapis spotkania artysty z Ryszardem Kisielem, twórcą "Filo" – pierwszego gejowskiego zina wydawanego w Europie Środkowej. Osią filmu jest nieznane wcześniej archiwum zdjęć powstałych w reakcji na milicyjną akcję "Hiacynt" w latach 1985-86, polegającą na zbieraniu przez SB materiałów o polskich homoseksualistach.
Kurator: Sztuka konsumpcyjna
W 2006 roku w poznańskiej Galerii Pies artysta zorganizował akcję "Spróbuj tego" - konkurs na najbardziej erotyczny sposób zjedzenia banana, czym w oczywisty sposób nawiązał do pracy Natalii LL "Sztuka konsumpcyjna" z 1972 roku. Nagrodą w konkursie był obraz przedstawiający kiść bananów.
Po 34 latach od pobytu Natalii LL na stypendium Fundacji Kościuszkowskiej w Nowym Jorku jej tropem wyruszył Karol Radziszewski. W 2011 odbył podróż do Ameryki, aby spotkać się z artystami i galerzystami, których artystka wówczas poznała. Czym różni się pobyt polskiego artysty w Ameryce dzisiaj? Na to pytanie Radziszewski próbuje odpowiedzieć w filmie "America is not Ready for This", w którym dokumentuje m.in. rozmowy z Vitem Acconcim, Carolee Schneemann i Mariną Abramović.
"Film, na który składają się fragmenty wywiadów, to rodzaj szczególnego hommage dla Natalii LL, opowiedziany nie wprost i pozbawiony pomnikowego charakteru. Jego zadaniem jest nie tyle rekonstrukcja pamięci o odbytej w 1977 roku podróży, co głębsze spojrzenie na reguły gry pozycjonującej artystów w świecie sztuki, zarówno wtedy, jak i dzisiaj" - pisze Mikołaj Gliński na Culture.pl.
Do sztuki tego okresu nawiązywał niejednokrotnie. W 2007 roku w Galerii BWA w Zielonej Górze, na wystawie "Struktura faktu artystycznego" Radziszewski na swój własny sposób przetworzył prace Wojciecha Fangora, Edwarda Krasińskiego, Natalii LL i Ryszarda Winiarskiego, zadając pytanie o ich aktualność i współczesną recepcję.
W 2009 roku warszawska Zachęta zaprosiła Radziszewskiego do pokazania mniej znanych fragmentów jej kolekcji. Na wystawie "Siusiu w torcik" artysta wszedł w rolę kuratora, projektując wystawę złożoną z zapomnianych dzieł, które trafiały do instytucji w czasach PRL-u, gdy Zachęta funkcjonowała jako Centralne Biuro Wystaw Artystycznych. Łącząc strategie artystyczne i kuratorskie, inkorporując prace innych artystów do własnego meta-dzieła, Radziszewski zadał pytanie o integralność dzieła sztuki i proces budowania znaczenia. Za patrona wystawy obrał Edwarda Krasińskiego, eksponując jego "Instalację" z 1997 roku i wchodząc w dialog z twórcą, którego znakiem rozpoznawczym stał się blue scotch, za pomocą różowego paska.
Obszarem zainteresowania Radziszewskiego jest również moda. Latem 2009 roku w CSW w Warszawie prowadził butik - MARIOS DIK, efekt współpracy wydawanego przez niego pisma i projektantami MARIOS (Leszkiem Chmielewskim i Mariosem Loizou). Ubrania nowopowstałej marki odznaczają się charakterystycznymi dla obrazów Radziszewskiego konturowymi rysunkami z motywami kultury gejowskiej.
Na konkurs "Spojrzenia 2007" w warszawskiej Zachęcie Radziszewski stworzył czytelnię zbierającą jego dorobek artystyczny oraz dokumentację działań przygotowawczych tej pracy, do czego ponownie zaangażował swoją rodzinę. W styczniu 2010 artysta otrzymał Paszport "Polityki" w dziedzinie sztuk wizualnych.
W 2015 Karol Radziszewski założył Queer Archives Institute, organizację mającą na celu zbieranie i prezentowanie sztuki związanej z nurtem queer, ze szczególnym naciskiem na środkową i wschodnią Europę. Inauguracyjna wystawa organizacji miała miejsce w 2016 roku w Sao Paulo.