Wiosną 2013 roku w Hawanie na Kubie odbył się Festival del Cartel (Festiwalu Plakatu). Gościem honorowym tej edycji była Polska, która jako jedyna z krajów europejskich znalazła się w gronie najciekawszych projektów graficznych z Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz Kostaryki. Wystawa "The Polish Poster, Hereafter" chciała pokazać życie polskiego plakatu w nowoczesnej odsłonie przy pomocy ilustracji młodego pokolenia grafików w tym Tymka Jezierskiego.
Tymek Jezierski wraz z bratem Jakubem wykonali ilustracje do książki Zuzanny Fruby "Dziwny Dom nad Wisłą" wydanej nakładem Fundacji Bęc Zmiana w 2016 roku. Wierszowana opowiastka przbyliża losy Willi Szyllerów, wybudowanej w 1928 roku na Saskiej Kępie i zburzonej w 2002 roku w celu poszerzenia Wału Miedzeszyńskiego i budowy trasy Siekierkowskiej.
W 2016 roku w Museu de Arte Moderna w Rio de Janeiro otworzyła się wystawa "Design Dialogue: Poland – Brazil", która była zwieńczeniem doczesnych działań 10 projektantów z Polski i Brazylii. Ilustratorzy stworzyli plakaty, nawiązujące do historii projektowania w obydwu krajach – Polacy mieli za zadanie odwołać się do Brazylii, a Brazylijczycy pokazali, co wiedzą o Polsce. Tymek Jezierski – jako jeden z 5 polskich grafików – został zaproszony do udziału w eksperymencie.
Brazylia ma pomnik Chrystusa Odkupiciela w Rio de Janeiro. Pomnik (nie wliczając cokołu) ma 30 metrów. Tylko 30. Mieszkańcy polskiego Świebodzina uznali, że jest to bardzo słaby wynik i postanowili coś z tym faktem zrobić. Pomnik Chrystusa nie może mieć tylko 30 metrów. Jezus Chrystus Król Wszechświata (ten tytuł zobowiązuje) liczy 33 metry! Do tego ma złotą koronę. Ma również piękny widok na polskie wsie i pola. Nareszcie możemy odetchnąć z ulgą. Pobiliśmy rekord świata na najwyższy pomnik Chrystusa. Dziękujemy ci Świebodzinie – pisał Jezierski.
Tego samego roku Tymek Jezierski wziął udziału w wsytawie "Places of Origin", organizowanej przez Instytut Adama Mickiewicza podczas Design March w Reykjaviku. Ekspozycja zaprezentowała "biografie" projektów stworzonych przez najlepszych polskich grafików. Dzięki dokumentom, zdjęciom i opowieściom twórców, odwiedzający mieli okazję poznać historie i miejsca, w których lub z których narodziły się pomysły projektów. Wystawa tak naprawdę umożliwiła intymną podróż po polskich miastach, mieścinach i wsiach, ulicach, zaułkach, łąkach i lasach, które są nie tylko domem, ale też inspiracją dla twórców.
W 2017 roku Ewa Solarz, Agnieszka Kowalska i Agata Szydłowska stworzyły "Ilustrowany elementarz polskiego dizajnu", który za pomocą 100 projektów, 100 niezwykłych historii i 100 ilustracji zaprezentował przekrój przez wiek istnienia designu w Polsce. Autorki chciały zaprezentować różnorodność dziedzin, jakie kryją się pod hasłem "design". Obok mebli, szkła i porcelany, znalazły się kroje liter, logotypy, neon, skuter, a nawet znane każdemu słodycze Ptasie Mleczko czy gumowe kółko Ringo. Książka obejmuje wiele dekad i prezentuje przedmioty zarówno bardzo popularne, które weszły do produkcji masowej, jak i te unikatowe – mini dzieła sztuki.
Książce towarzyszyła wystawa "Elementarz", która została premierowo zaprezentowana podczas Gdynia Design Days 2017. Następnie ruszyła w zagraniczną trasę jako"ABCs of Polish Design". Autorzy dzieł uwzględnionych w wystawie to zarówno doświadczeni mistrzowie polskiej szkoły ilustracji, twórcy młodego i średniego pokolenia istniejący już w branży oraz Ci zupełnie młodzi, którzy dopiero co skończyli studia. Wśród nich znalazł się Tymek Jezierski, który zilustrował ikoniczny, porcelanowy serwis do kawy "Ina", autorstwa Lubomira Tomaszewskiego, wyprodukowany przez cenionego polskiego producenta porcelany – Ćmielów.
12 grudnia 2017 "Elementarz polskiego dizajnu" został nagrodzony w konkursie "Książka Roku 2017" za ilustracje i opracowanie graficzne przez Polską Sekcję IBBY.
Z okazji setnej rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Japonią, latem 2019 roku w Muzeum Kyoto Intitute of Technology otworzyła się wystawa zatytułowana "Polski plakat współczesny: od złotego okresu lat 50. do dzisiaj". Ekspozycja zaprezentowała prace najciekawszych reprezentantów paru pokoleń polskich grafików i ilustratorów – m.in. praca Tymka Jezierskiego.
Wystawa składała się z dwóch części: w pierwszej zaprezentowana została kolekcja Muzeum przedstawiająca historię polskiego plakatu od lat 50. do lat 90. XX wieku. W tej części znalazły się dzieła reprezentatów Polskiej Szkoły Plakatu – Henryka Tomaszewskiego czy Jana Lenicy. Druga część wystawy została poświęcona młodszemu pokoleniu plakacistów, ich twórczości oraz trendom ilustracyjnym widoczym we współczesnej Polsce. Praca Jezierskiego pokazana podczas tej wystawy to plakat reklamujący film "Opowieści o rodzinie Meyerowitz (utwory wybrane)" z 2017 roku.