Urodził się 5 lipca 1976 roku w Płocku. W latach 1995-2000 studiował grę na wiolonczeli w klasie Zdzisława Łapińskiego oraz fakultatywnie kompozycję u Bogusława Schaeffera w Akademii Muzycznej w Krakowie. Studia kompozytorskie uzupełniał pod kierunkiem Marka Chołoniewskiego (1996) i Lidii Zielińskiej (1997). Od 2014 roku jest doktorantem Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.
Uczestniczył w kursach muzyki współczesnej w Avignionie (pod auspicjami IRCAM – u Anssi Karttunena i Waltera Grimmera, w 2000 i 2001 roku), w Stuttgarcie, Krakowie, Gdańsku oraz Darmstadcie (u Jonathana Harveya, Adama Kaczyńskiego, Lidii Zielińskiej i Matthiasa Hermanna). W 2002 roku brał udział w warsztatach muzyki intuitywnej, prowadzonych przez Krzysztofa Knittla w Krakowie, a także w warsztatach muzyki improwizowanej: Exploratorium w Berlinie (Barre Phillips, Reinhard Gagel, Ariel Shibolet), ISIM w Nowym Jorku (Wadada Leo Smith), Creative Music Studio w Big Indian (Karl Berger, Henry Threadgill, Marilyn Crispell, Warren Smith, Tyshawn Sorey), Sound Symposium w St. John’s (William Parker, Marianne Trudel) oraz "Intuitiva" we Wrocławiu (Carl Bergstroem-Nielsen).
W latach 1993-95 był stypendystą Fundacji Płockiej.
W latach 1999-2002 pracował jako nauczyciel gry na wiolonczeli w Państwowej Szkole Muzycznej w Tomaszowie Lubelskim, a w latac 2000-2003 jako wiolonczelista-solista w Polskiej Orkiestrze Włościańskiej w Zamościu. W latach 2000-2003 kierował także Instytutem Nowej Sztuki Teatru Performer w Zamościu.
W latach 2005-2008 organizował festiwal "Intuitiva" we Wrocławiu, a w latach 1998-2010 – Festiwal Sztuk Intuitywnych "Fortalicje" w Zamościu. Był też twórcą festiwalu "Wawa’Lulu" w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie (2013). Współorganizował Konferencję Muzyki Intuitywnej w Lubiążu (2013) oraz Konferencję Sztuki Nowej "Intuitiva" (2014).
Jest prezesem Fundacji "Salulu", a także założycielem Salulu Art Studio (eksperymenty audiowizualne). Jako członek duetu Saluluekip (który tworzy z Anną Jędrzejewską) występował wielokrotnie w Krakowie, Zamościu, na festiwalu Feta w Gdańsku, w ramach Altstadtherbst Festival w Düsseldorfie oraz na IX Kongresie Sztuki Performance w Berlinie.
Kompozycje
- Improwizacja i trans obojga na obój solo (1996)
- Chłam swobodny jak sukinsyn na zespół instrumentalny i taśmę (1998)
- Concerto Presagio na wiolonczelę i taśmę (2000)
- Kalokagathia na taśmę i improwizującego solistę (2002)
- Video Partytura performance [wspólnie z Anną Jędrzejewską] (2004-2010)
- Video Partytura 2 performance [wspólnie z Anną Jędrzejewską] (2011-2012)
- Rezonans Energetyczny performance [wspólnie z Anną Jędrzejewską] (2013-2014)
- Pure Intuitive Act performance (2014-2015)
Opracowanie: Polskie Centrum Informacji Muzycznej, Związek Kompozytorów Polskich, styczeń 2005. Aktualizacja: sierpień 2016, AG.